doktor&hesapci

TGRT-FM de Cuma günleri saat 20.00 civarlarında yayına giren programın paralelinde fikir alışverişi için yapılmış bir blog dur. Yorumlarınızı bırakmakta nazlanmayın.

Wednesday, May 09, 2007

4 Mayıs 2007.. Fincancı Katırları

Kimin kime hizmet ettiğini bir türlü ayırdedemediğim şu günlerde yazmaya çalışmak gerçek bir işkence. Alıyorum genelkurmay açıklamasını, veriyorum Deniz Baykal'ın tehditkar demecini. Tutuyorum Sabih Kanadoğlu'nun kanadından, bağlıyorum Necla Arat ile Türkan Saylan 'ın fularına. Olmuyor dolmuyor. Miting kalabalıkları ile onların şakşakçılarının ne yapmaya çalıştıklarını da, önce seçim isteyen sonra vazgeçen zahiren solcuları da anlamak mümkün değil. Sadece süregiden mücadelenin daha sert ve kanlı olmasından korkuyorum.Uykularım kaçıyor.

Serin duralım. Bu da geçer Ya Hu! diyelim bol bol..

Doktor

8 Comments:

At 1:57 PM, Anonymous Anonymous said...

ŞIMARDIM
Evet, ciddi ciddi şımardım. ( Doktorun bilgi küpü benzetmesine bizimkiler HBB formatından öte bir anlam yüklememiştir ama) ben onore oldum. Sağol varol doktorum.
Doktor ve hesapçıyı dinlemekten büyük keyif alıyorum, ilaveten rahatlıyorum da. Entelektüel birikimlerine ve bu birikimlerini hayra hizmet yolunda ustaca kullanmalarına, olaylara yaklaşım ve değerlendirmede ki üsluplarına hayranlık duyuyorum. Daha da ileri gidip taklit ettiğimde oluyor. Doktorun tarzıyla, ahaliye caka sattığımız çok olmuştur. Ulusalcıların çok ciddi meselelerini doktorun şen kahkahalarıyla karşılamak, ciddiyeti sadece ulusalcıların köseleye dönmüş suratlarında komik bir ifade olarak resmediyor. Böylece boşa kasıntı yaptıklarını bir nebze olsun anlıyorlar. (Tavsiye ederim) İşin öbür tarafına bana gelince. Boş adam değilim elbette ki, Özdemir İnce’nin her yazısında kendi kendisiyle defalarca çeliştiğini fark edecek kadar uyanığım, En kodoman ulusalcıların, dünyasını dağıtacak tutarsızlık ve mantıksızlıklarını yüzlerine vuracak, birikimim, mantık örgüm ve fikir ahlakım var. Fakat doktorla hesapçıyla aşık atabilecek adam değilim. Beş on kırat fazla gelirler bana. Programa onlarla bir kere çıkmak Engin Ardıç’la bizim Hasan Amca’yı aynı masaya oturtmak olur ki. Yakışık almaz. Hem dinleyici nazarında azıcık da olsa bir ağır adam imajımız var, bozmayalım. Fakat , doktor ve hesapçıyla (illada doktorun ısmarlayacağı) bir yemek yemek nasip olur inşallah.
GÜNDEM
Şu yeryüzünün gelmiş geçmiş seyri içinde böylesi iğrençlikler çok az yaşanmıştır. Yüzde yüz beyaza siyah dendiği pek az olmuştur. İşte öyle zamanlardan biri, Chp’nin siyaset anlayışı insanlık anlayışı bu. İnsanlar fikirler zamanla gelişir ama chp asla. O hep aynıdır. 1907 yılında sarayı basarak iktidarı ele geçirmiş olan chp 2007 yılında iktidarı kaptırmamak için direniyor, yüzyıl öncesinin alışkanlık ve kafa yapısıyla. Allah sonumuzu hayır etsin.
MİTİNGLER
Cumhuriyet mitingleri hayli ilginç geçiyor. Otobüsler dolusu insan şehir şehir gezip hem laikliğe bir katkıda bulunuyor hem de turistik faaliyette bulunuyorlar. Fena mı yani, fakat pkk gösterilerinin şarkıcısı Edip Akbayram’la nasıl oluyorda bu işi yapabiliyorlar anlayamıyorum. Çok karışık bir durum var ortada, ayrıca mitingler de bazı lopçular laiklik aşkıyla kendinden geçip uygunsuz hareketlerde bulunuyorlarmış katılımcıların (bilhassa dekoltelilerin) bilmesi lazım diye düşündüm böyle laiklik aşkıyla sarhoş olmuş, kendinden geçmiş tiplerden birazcık uzak durmaları lazım. Maazallah laikliği kurtaralım derken …. Evdeki bulgurdan olmayın.
EV ÖDEVİ
Egemenlik : Kıyamete kadar Chp’nin tasarrufunda olması gerekirken , halk adlı tehlikeli kitlelerin ele geçirmeye çalıştığı değerler silsilesidir.
Selamlar Mazhar

 
At 11:49 PM, Anonymous Anonymous said...

demokrasinin gereği mitingler yapılıyor ama konuşmalar hiç de demokrasiyle örtüşen bir profil sergilemiyor...nedir bu tepki,nedir bu yansıma ki hiç de hoş olmayan,halkla özdeşleşmeyen bir durum ortaya çıkmış görünmekte...n'olursa olsun,zaman hızla geçiyor ve sandık başı yaklaşıyor...kim ne derse desin,n'aparsa yapsın halkın dediği olur...kimse bölünüyoruz diye de bir endişeye kapılmasın,yersiz zira son zamanlardaki tepkilere rağmen cumhuriyet rejimi tıkır tıkır işlemese de kör topal yürüyor 84 yıldır...korkmayalım ve sandıkta tercihimizi gösterelim...vatandaşlık hakkımızı kullanıp yeni cumhurbaşkanımızı ve iktidarı seçelim...sonuç tüm milletimize hayırlı olsun...
gülşen...

 
At 3:00 PM, Anonymous Anonymous said...

DÜELTME
Gündem başlığı altında yazdığım 1907 tarihi fenerbahçenin kuruluş tarihidir. Saray baskını 1909 da olmuştur. Dolayısıyla Chp iktidarı da 100 yıllık değil 98 yıllık olacaktır düzeltir özür dilerim. Mazhar

 
At 3:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Durum ortada, düzeltmemde düzeltmeye muhtaç başlık DÜZELTME olacaktı. Mazhar

 
At 3:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Mazhar bey; şımarmak şaşkın ördekliğe sebep oluyor şekil A da ki gibi. itidalli gitmek her halukarda gerekli.. :)
ANONYM

 
At 3:10 AM, Anonymous Anonymous said...

Meyveli ağacı taşlamak, arızalı tiplerin adresidir.Üstteki yorumu yapan şahsiyeti! esefle kınıyorum.FADİMEGÜL...

 
At 8:54 AM, Anonymous Anonymous said...

Boşverin Fadimegül hanim.. arızalı tipler her mevsim mevcuttur..
dert etmeyin..
Simurg ...

 
At 2:50 PM, Blogger Soner said...

Ufak bir nostalji
yaklaşık 3 yıldır dinlememiştim, Web'de gezerken vay be! dedim, yani programın bir blogunun olabileceği ihtimali aklıma pek gelmemişti açıkçası. diyebilirim ki, programı taa, doktor ve müdür zamanından beri takip ederdim şu son 3 yıla kadar... tam bu noktada şu soruyu sormak istiyorum, neden müdür beyle ayrıldınız? benim için hesapçı bey de gayet iyi yorumlar yapıyor, ama müdür beyle size daha muhalif ve sivri çıkışları olduğu için mi yollar ayrıldı? programın şimdi ne durumda olduğunu bilmiyorum, yeniden dinleyeceğim ama benim gözümde, ingilizlerin "heydays" dediği programın altın çağları doktor ve müdür zamanıydı, şimdi bunu bu yeni yetmeler bilmez... :))
Saygı ve sevgilerimle

 

Post a Comment

<< Home

Mesothelioma Asbestos, Mesothelioma Cancer, Malignant Mesothelioma, Mesothelioma Attorney.
Mesothelioma