doktor&hesapci

TGRT-FM de Cuma günleri saat 20.00 civarlarında yayına giren programın paralelinde fikir alışverişi için yapılmış bir blog dur. Yorumlarınızı bırakmakta nazlanmayın.

Sunday, January 07, 2007

5 ocak 2007.. hacklendik..

HACK LENDİK!!
Messenger üzerinden dinleyicilerimiz ile haberleşmemizi sağlayan hesapcidoktor@hotmail.com adresimiz maalesef fena niyetli elemanlarin eline geçmiştir. Bu işi yapanlara sadece "buyrun tepe tepe kullanın" demekle yetiniyoruz. Sanal alemde çok görüldüğü gibi bizden kontör ve para isteme halleri var ise de "üzgünüz yanlış kapıdasınız" diyeceğiz. Bundan böyle msn listenize ekleyeceğiniz ve iletişimde bulunacağınız mail adresimiz:

hesapci.doktor@hotmail.com

olarak belirlenmiştir. Kısacası eski adresin kelimelerinin ortasına bir nokta koymanız yeterlidir..

BEYNELMİLEL
Abartısız gördüğüm en iyi yerli filmlerden birisi. Benim için ilk beşte. Yaşı 35 ve üzeri olup 12 eylül darbesi günlerini hatırlayanlar için ahrika bir özet. İnanılmaz kesitler var. İlle de seyredin. Sonra da oturup konuşalım.

Selam ve sevgiler
Doktor

18 Comments:

At 1:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Selamlar doktor bey ben kötü niyetli değilim vede parapul talebinde buılunacak kadar zavallıda değilim, mail adresini geri verecektim vereceğimde zaten ama direk kötü niyetli yaratık muameleside yanlış insanlara karşı ön yargılısın özelliklede cahil gördüğün ve senin düşünce çemberinin dışında gezinenlere karşı bu ön yargın biliçli yada bilinçsizce onları aşağılamanı gerektirmez canan kardeş seni seviyoruz ımmm ımmm desende Hasan amca usandırdın herekese özellikle hesapçıya ve doktor beye hürmetler...ABADAN not "programdan önce mail adresini iade edeceğim iadei itibar istiyorum :))"

 
At 6:03 AM, Anonymous Anonymous said...

bu eleman boğaç mı yoksa :) günahını almayalım ama aklıma o geldi bir anda

boğaaaçç duy sesimiii..

 
At 6:05 AM, Anonymous Anonymous said...

şşş

o resmi kaldırın bari beyler hasan amca felan ne iş??

 
At 1:21 PM, Blogger doktor yagci said...

İade-i itibar isteyen arkadaşa:
Ne şekilde olursa olsun birisinin mail adresini çalmak ya da hack lemek o kişinin yatak odasına girmekle eşdeğerdir. Yetenekleriniz ya da özellikleriniz ne olursa olsun benim gözümde elini cebime sokan birisi olarak kalacaksınız. Bu da itibarınızın benim gözümde ebediyen gitmesi demektir. Sizden iade istemiyorum. İade etseniz dahi bu davranışınızı affettirmez. O mail adresini de kullanmam olur biter. Mailimi çalan kötü niyetli demektir. Beni yargılayabilmek için düzgün yazabilmek ve "dahi" manasına gelen de, da eklerini ayrı yazabilecek kadar Türkçe bilmek zaruridir. Programda da açıklamasını yapacağım. Mail adresi sizde kalabilir. Hatta simdikini de kırabilirsiniz.
Mutlu edecekse..

 
At 1:53 PM, Anonymous Anonymous said...

SÜRPRİZ
Bu alemde oluyor böyle şeyler, mühim değil. Alem, ister sanal olsun, ister reel olsun her kişi şeciyesince iş işliyor. Başkaca bir şey demek gelmiyor içimden. Biz işimize bakalım.
YUKARDAN BAKMAK
Doktora yöneltilen en ciddi eleştiri, insanlara biraz yukardan baktığı şeklinde, çevremde de bu şekilde doktoru eleştirenler var.
Onlara diyorum ki " Çok aşağıda durursan, öyle zannedersin yukarı çıkarsan öyle olmadığını farkedersin."
Çok basit bir mantık, apartmanın en üst katında duran, yoldan geçenlere yukardan bakar.
Zamane insanının anlaşılmaz saplantılarından biri. Kendi gerçeğini kabullenememek, Büyüklük davası, enaniyet. Her şeyi bilecek, her işte haklı olacak. Okumuş ama yüzde yüz aptal, kendine hürmet edilmesini istiyor. Bir sorun da zihin kirliliği, enformasyon o kadar çok ki her tarafdan bilgi akıyor. Vatandaş duyuyor, okuyor, görüyor. Fakat heyhat ki bütün bu enformasyonu yoğuracak çap yok Ondan sonra duyduklarını okuduklarını gördüklerini sayıp dökdükçe allame muamelesi görmek istiyor. Biri çıkıp arkadaş bak bu iş böyle değil. Sen falancadan duyduklarını, filanca yerde okuduklarını söyleyerek, konuşarak, yazarak bunları yoğurup sistemleştiremedikçe, kendine göre yorumlayıp, sebep ve sonuç ilişkisi içinde mantıklı bağlantılar kuramadıkça ancak kendi çapsızlığını ortaya koyuyorsun. Şu grup yada bu grup mensubu olman, o grubun repliklerini bülbül gibi şakıman mühim değil sana ait olan, sen de ne var ? kendine ait yargın nedir neyi hedefliyorsun, reçeten nedir ?
İşte buna tahammülleri yok, bu gerçeğin yüzlerine vurulmasına tahammül edemiyorlar, cemiyetin ekseriyeti bu kafalardan oluştuğu için, birbirlerinden razılar o kadar. Aykırı olanı beğenmiyorlar. Doktor ki bilerek ya da bilmeyerek kişileri kendi tutarsız hayat anlayışları ve dünya görüşleri ile yüzleştiriyor. Al sana ! Kibirli, kendini beğenmiş. Sadece bir yanılsama, doktor bir ayna bak da anla .
PROGRAM
Maşallah…. Nazar değmesin şahane bir program oldu, harbi eğlendik. Hesapçı’ da mükemmeldi. Bayram ikisinede yaramış. Kurban konusu hoş yorumlarla işlendi doktorun, “onların ki devamlı deniz yüzeyine çıkıyorda bir de kurbanların ki çıksın” yorumu mükemmeldi. Şark aksanı ile konuşup aklı selimden bahseden dinleyici … sağolsun eğlencemizi artırdı. Doktorun hemşehrisini beğendik.
Chp düşmanlığı ile suçlandık, olsun dedik halk düşmanlığı ile suçlanmaktansa .
Saddam’ dan bahsettik Menderes’ le kıyasladık doktorla bu hususta anlaşamadık. Menderesin dik durmasının, asanların insanlıkla alakaları cihetiyle mümkün olamayacağına inanıyorum. Bu hususta Hesapçının yorumunu beğendim. Hasan Amca ile Özdemir İnce arasında kurguladığım bağlantıyı hesapçının yakalaması ise beni mest etti. Saygılar Mazhar

 
At 11:17 PM, Anonymous Anonymous said...

iade-i itibar mıistiyor bu arkadaş? pardon ama olmayan bir şeyin iadesi nasıl olacak bilemiyorum.FADİMEGÜL

 
At 11:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Üzüldüm dersem yalan olur. Doktor&Hesapçı'ya böyle bir ders gerekiyordu açıkcası. Kaldı ki, hack'leyenlerle görüştüm, efendi çocuklar, kötü niyetli değiliz diyorlar. Eğlenmek için yaptık diyorlar. İade edecektik ama doktor bizi para istemekle suçladı diyorlar. Kendilerini desteklediğimi ilettim, ellerinize sağlık dedim. Doktor&Hesapçı, umarım silkinir ve kendinize gelirsiniz. Saygılar.

 
At 11:34 PM, Anonymous Anonymous said...

evet türkçeyi tam bilmiyorum buda beni sizin ve mazhar gibilerin altına hatta en aşağı tabakalara iter ,aşağılık olmak kibirden katkat üstündür, sizden özür diledim hakaret ettiniz her neyse muhim değil, biz aşağılık insanlar olduğumuz için gururumuza dokunmadı, saygıyı hakeden herkese saygılar diliyorum.Türkçeyi de da eklerini öğrenerek kaliteli bir insan olmak isteyen kişilerede şiddetle bir üniversiteli kzıın hikayesi adlı yazınızı ders kitabı olarak tavsiye ederim.Latife olsun dedim olmadı tabi olmaz çünkü düzeyimiz düşük ya neyin latife olup olmayacağından da haberim yok herneyse tekrar tekrar görüşmek üzere ABADAN

 
At 1:34 AM, Anonymous Anonymous said...

MSN hacklendiğinde,zafer kazanmış kumandan edası ile davrananların haline acıdım sadece.
Bu davranış,aileden alınmamış terbiyenin bir göstergesi olarak,tek kelime ile TERBİYESİZLİKTİR...

TİNTİN

 
At 2:41 AM, Blogger doktor yagci said...

Hacker eleman ve destekçisine:
Sevgili kardeşlerim ben sizin bildiğinizden de öte sokak çocuğuyum. Sizler kendi aynanızda kendinizi görerek bana kibirli kendinize de aşağılık sıfatları uyduruyorsunuz. Hele de bu işi yapan arkadaşın "özür diledik işte" hem de geri verecektim tavrını ve burada halen yazı yazmasını "yüzsüzlük ötesi" bir tavır olarak görüyorum. Sen benim yatak odam sayılacak olan mail adresimi hack leyeceksin, sonra da "özür diledik ya!" diyeceksin. Utanmadan o mail adresi ile online olup bana laf yetiştireceksin. yani birisinin ırzına tasallut edip sonra da "pardon" demekten ne farkı var bu işin? Bunu, insanlık dışı bir hadise olarak görüyorum. Eh destekçi için de "eğer buna gücünüz ve cesaretiniz yetiyorsa (sokak çocuğu ağzı ile: yiyorsa) gerçek kimliğiniz ile karşıma çıkın ve programda sizinle tartışalım" diyorum. Yok öyle perde arkasından destek atmak. Doktora ders oldu falan demek. Son olarak kibirli olduğumu kabul edecek dahi olsak (aksinin varit olduğunu bütün hastalarım ve etrafım bilir) buna sizden daha fazla hakkım olduğunu düşünüyorum. Burada yazdıklarım "öfke kontrolü" yapmaya çalışarak yazılmıştır. İçimden geçenler ise çok daha farklı ve ağır kelimelerdir. Biline...
Doktor

 
At 3:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Bu memlekette gerçekten ırza geçip affedilen "affedilme mekanizmasının destekleyicileri de siz ve şakşakçılarınız olan entel dantel takımıdır" o kadar çok örnek var ki ben bunu ar saymıyacağım biline ,ayrıca özürümü de geri aldım ,radyoda da ağzına geleni söylemezsen yazık etmiş olursun hatta ilk sözün "şerefsiz" olsun, yatak odasına fazla takılma saplantın mı var ne? sürekli tekrar ediyorsun.Gerçek kimlikle karşına radyoda çıktık ve bizi orda yerden yere vurdun diyelim ne olacak egonumu tatmin edeceksin ? ben sokak çocuğu değilim ve sıkmıyor sayın yağcı sıkmıyor

 
At 12:42 PM, Blogger doktor yagci said...

Gerçekten bu kadar yüzsüzlük nadir görülebilen bir durumdur. Bir insanın özelini çaldıktan sonra "sizin gibi entel dantel takımı" diyerek haklı çıkmaya çalışacaksınız. Kardeşim yapılan eylem başlı başına bir hırsızlıktır. Özür ile giderilemeyecek kadar da iğrençtir ve evet bir miktar vicdani ve insani eğilimi olan kişinin bunu yaptıktan sonra utançtan yerin dibine geçmesi gerekir. Nasıl bir vicdan ve nasıl bir yetişme tarzı ve nasıl bir aymazlıktır ki "özrümü geri aldım" diyebilecek kadar ileri gidebilmekte ve üste çıkabileceğini zannetmektedir. Kimseye mikrofondan şerefsiz falan diyecek degilim. Sadece klavye ve ekran arkasıdaki farelerin zevk almasına sebep olur.

Bu arada yazdıklarım ve okuduklarım konusunda aşağılayıcı tavır edinebilmek için en az benim kadar okumanız gerekir. Entel dantel deyip de kendinizi temize çıkarmanız zor. Ben de lümpen kültür böyle işte, hem hak tecavüzünde bulunur hem de kendini haklı görür. Hak yemekten korkmayanların alt kültürü budur işte dediğimde diyecek birşeyiniz olmaz. Bir de sonradan dikkatimi çekti "destekçi eleman" hackleyenler ile görüştüm falan diyor. Bu nasıl bir olaydır, nasıl bir dayanışmadır ve şirketleşmedir. Seçemedim. Ve de neticeten bunu yapanların Allah korkusu var ise kendilerine hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum. Bitti..
doktor

 
At 11:14 PM, Anonymous Anonymous said...

Çok okumak çok bilmek adam olmak için salt nitelik olamıyor malesef eğer öyle olsaydı Allah c.c. sureyi yasin de "kitap yuklu merkepler" diye belli bir zümreden bahis etmezdi ki o zümre gayri müslimlerin alimleriydi ve çok okumuş çok bilmiş çok görmüşlerdi fakat "KİBİR"liydiler.
Hak helal etmek konusunu gelince ,bizde hakkımızı helal etmiyoruz etmeyeceğiz,helal etmediğimiz tip insanlar şunlar; Şivesini,görüntüsünü tahsilini beğenmedikleri aşağıladıkları tip insanların maddi ve manevi mirasları üzerinde semirerek okuyan daha sonra tıp fakültelerini bitiren,diplomayı aldığı andan itibaren kibir damarları zirve yapan,hastalarını aşağılayan ,paraya mevkiye tapan,ilaç mümessilleriyle düşüp kalkan onların ve firmalarının hediye adı altında verdiği rüşvetleri yiyen yediren teşvik eden,karşılığı olarakta ucuz bir muadili olduğu halde o firmanın kazık ilaçlarını bu milletin hazinesine ödeterek vatanını milletini insanını satan sattıran ezen ezdiren şerefli doktorlarına hakkımızı helal etmiyoruz.Ayrıca destekçi muhabbetini nasıl çözemediniz şirket filan yok online olunduğunda konuşulmuştu yüce şahsiyetiniz bunu da anlamaktan aciz.

 
At 1:06 AM, Anonymous Anonymous said...

Bu hakcer donanımlı galiba... ama yaptığı şeye destek vermemekle birlikte sessiz dinleyicinin basın sözcülüğünü yapması güzel olabilirdi... fakat legal şekillerde.. son yazısındaki doktor tipi malum, iğrenç bir tip ve çoğunlukta ama herkesi aynı kefeye koyma ,tenzih edilecek doktorlarımızda var tabi iyi günler ""Selma""

 
At 2:59 AM, Blogger doktor yagci said...

Abadan ismi ile yazan arkadasa:

Sevgili kardeşim sana karşı hırs duyma isteğimi kaybettim. Sadece bazı konularda en az senin kadar bilgi sahibi olduğumu sen ve okuyanlar bilsin istiyorum. O da "hak helal etme" mevzuudur. Sen benim bizzat işlediğimi bildiğin ve senin hakkına tecavüz olan bir cürüm için hakkını helal etmeyebilirsin. Diğer yazdıkların tamamen saptırmadır. Sen kim oluyorsun da bir doktora şahsi hayatı ile ilgili iftira atıp ondan sonra da hak helal etmeyeceksin. Şahsına karşı bir hak kalma durumu oldu ise buyur helal etme. Senin bana yaptığın saldırı tam olarak "kul hakkı" doğuran bir durumdur. Hatta o zamandan beri hakarete de varan sözler söyleyip beni devamlı meşgul etmen de mevcut kul hakkı durumunu katmerlendiriyor. Sadece bir entel dantel aşağılaması bile buna yeter. Bu arada saçma argüman kullanmaktansa bu konuyu özür dileyerek bitirmen hak kalmaması açısından daha iyi olur. Özür dilersin ve de yeni mail adresine diğer adresin şifresini yollarsın. Ben oradaki arkadaşları yenisine kaydeder ve o adresi kapatırım. Olay bu. Yapılabilecek kalan tek delikanlılık yolunu gösteriyorum. Sanal savaşa girelim falan diyen arkadaşa da "asla!!" diyorum. Başkalarını eleştirdiğimiz hiç bir eylemi yapmamalıyız.
Doktor

 
At 2:46 PM, Anonymous Anonymous said...

Konuşmayı bilmemenin mazereti olsada , susmayı bilmemenin mazereti ne olabilir ??? Hayatta edindiği üçkuruşluk bilgi ve beceriyi de insanları rahatsiz etmek için kullanan Haşereler pardon hackerler .Ayetle falan cevap vermeye kalkarken (kitap yüklü ...)aklıma ilk gelen zekeriya beyazdan fetva alan hackerler aklıma geldi . Doktorlar üç beyazdan uzakdurun desede benden size tavsiye dördüncü beyazdanda uzakdurun . Gerçi bu ortamda şunu bilirim sizin gibilere ne desen boş ,siz hep kendinizi haklı görürsünüz bu (kişiliksiz kişilerin kendini fark ettirme çabası)Bu programım beğenmediğim birçok yönü ve açıklanan görüşler olsada , Dinleyenlerini programa ortak etmesi ve Senin gibilere bile sözhakkı tanıması taktir etmeye yeter fazlasıyla. Malesef senin gibiler olduğu sürece böyle kitlelere açık programlar yaygınlaşmıyacaktır . Umarım becerilerinizi daha faideli yerlerde kullanırsınız...

 
At 3:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Buraya ilk defa yazmamdan kaynaklansa gerk yukarıdaki yazı isimsiz geçmiştir . İnternet ortamında özellikle forumlarda kullandığım rumuz.
forsa

 
At 12:35 PM, Anonymous Anonymous said...

doktor bey bu nasıl blokspot anlamadım.yarım saatdir bakıyorum ancak yorum yazma yerini buldum.neyse ne kadar dikkafalı mağrur bir yapınız olsa da sizi zevkle dinliyorum.selamlar ve de saygılar

 

Post a Comment

<< Home

Mesothelioma Asbestos, Mesothelioma Cancer, Malignant Mesothelioma, Mesothelioma Attorney.
Mesothelioma