doktor&hesapci

TGRT-FM de Cuma günleri saat 20.00 civarlarında yayına giren programın paralelinde fikir alışverişi için yapılmış bir blog dur. Yorumlarınızı bırakmakta nazlanmayın.

Sunday, October 01, 2006

29 Eylül 2006.. Güzel vakit geçirdik

Program öncesi sevgili Levent Kafadar, ille de dinleyicilere teşekkür edelim diye söyledi. Sebep olarak da bunca dinlenecek, seyredilecek şey varken bizi dinlemelerinin önemi olduğunu düşündüğünü söyledi. Ben haince terse gittim. Biz programı zevk için yapıyorduk ve bizden zevk alan varsa herşeyi bir kenara bırakıp dinleyecekti. Bunu hak ediyorduk.

Programın iyi gittiğini iki şeyden anlıyorum. Birincisi reklam kuşaklarının vaktinin geldiğini farketmiyorum, ikincisi de program sonrasında kilometrelerce koşmuş gibi yorgun oluyorum. Cuma günü de Levent Kafadar'a fazla söz vermemek dahil habire konuştum. Çıktığımda dayak yemiş gibi yorgundum.

Güzel bir cuma akşamıydı.Zorlamadan ve zorlanmadan, konuları derinden değil eğlence tarafları ile konuşup bitirdik. Üzerinde yeterince duramadığımız konu üniformalı bürokratların seslerini yükseltmeleri ve bunun nedenleri idi. Onu da haftaya konuşuruz.

Bekleriz düşüncelerinizi.

Doktor

3 Comments:

At 12:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Kafadar’a haksızlık etmeyin, radyocu değil, bu işin meraklısı olmadığı da belli, istepne gibi kullanıldığını düşünmemize rağmen fevkalade başarılı bir performans sergileyerek keyifli bir program çıkmasını sağladı. Bir partner olarak hesapçının yeri elbette ki bambaşka, kıyaslamıyorum,, ama kafadarın’da takdir edilmesi gerektiğine inanıyorum. Felsefe yapmadığı müddetçe devamlı takdir edeceğim.
Ney di o ilk başlarda felsefe, felsefe beynimiz gevrediydi. Fakat Kafadar radyoculuktaki espriyi yakaladı artık katıldığı her program keyifli geçiyor. Bu programın finalinde de uzun uzun M Ağar reklamlarını neden yanlış anladığını anlatmaya çalışmasaydı espriyi tadında bırakacak ve çok daha güzel olacaktı. Bence Kafadar’ın esas mahareti ciddi ciddi doktoru güldürmesinde yatıyor. Hesapçının daha dikkatli olması gerektiği kanaatim devam ediyor.
Doktor bu sefer süperdi ramazan bereketi. Lafını pek esirgemedi. Hele şu dördüncü meselesine yaklaşımı fevkalade, öyle ya, anı defteri bu şikayet kutusu değil ki. Dördüncünün yazdıklarını da 23 nisan da konuşan delikanlının! dediklerini de hiç okumadan beğenmeyen dinleyiciyi iyi haşladı . Fazlasıyla hak etti de, nasıl cesaret ediyorlar hayret ediyorum , içeriğini bilmediği halde tasvip etmek ya da karşı olmak durumu. Adamcağız durumu kurtarmak için ne hallere düştü, yok Mısır dan gelmişler falan filan… Bizim velet uyanık olsaydı o da gülerdi bu hallere.
Huzurevinden arayan dinleyici de doktoru mest etmiştir hani, canım ,gülüm , gözlerinden öperim. !!! çok zamandır hasretti bu hitaplara.
Kıbrıslı psikolog, ilgimi çekti doğrusu doktorun naklettikleri yabana atılır türden şeyler değil, memleketin en temel meselesine damardan bir teşhisti bence .
Çorap, çarık, 301, 501 derken keyifli bir muhabbet oldu, biz karizmayı çizdirdik tabi 301’i kapı numarası zannediyorlar diyen bakanı dinlemiştim ama; doktor, mazhar bilir deyince beynim dondu desem inanmazsınız tabi. Üstelik Cemil çiçek’in devlet tınısını vaktinde yetiştiremediğim içinde kendimi ayıpladım. nazara geldiğime inandım. Canlı yayın işi sanılandan çok çok daha zormuş meğer.
Esas konulardan biri üniformalı bürokratlarda ki değişimdi doktorun yorumlarına şiddetle ihtiyaç duyduğumuz bir konuydu ama sona kaldı es geçildi. Ne hikmetse mühim konular hep sona kalıyor. Ve doktora şunu söylemek isterim ki madem program yetmiyor o zaman blogda yorumla bu konuları. Ama şundan da kaygı etmiyor değilim, doktorun yazdıkları konuşması kadar keyifli olmayabiliyor. Selam ve muhabbetlerimle Dinleyici Mazhar (bu yorumu da programdan hemen sonra yazdım)

 
At 4:00 AM, Anonymous Anonymous said...

şu sıralar programınızı takip edemiyorum ama sitenizden takip etmeye çalışıyorum sizleri.sizin gibi gerçek aydınların artması dileğiyle...

 
At 1:50 PM, Anonymous Anonymous said...

A.Kendine değer veren bu proğramı dinler.B:proğram kalite standartlarına uygun.C:doktorun emin bir duruşu var.dinleyice bu adam bu işi biliyor dedirtiyor.D:Yayının içeriği bazı bünyelere ağır gelebilir.Onlar için daha light proğramlar hemen hemen her istasyonda bulunur.E:Hesapçı iyi bir partner.Yerini kimse dolduramaz.Her cuma aynı yörüngede buluşmak dileğiyle...NİLGÜN

 

Post a Comment

<< Home

Mesothelioma Asbestos, Mesothelioma Cancer, Malignant Mesothelioma, Mesothelioma Attorney.
Mesothelioma