doktor&hesapci

TGRT-FM de Cuma günleri saat 20.00 civarlarında yayına giren programın paralelinde fikir alışverişi için yapılmış bir blog dur. Yorumlarınızı bırakmakta nazlanmayın.

Tuesday, January 09, 2007

OLAĞANÜSTÜ YAZI

Sevgili arkadaşlar:
Hacklenme süreci ve sonrasında devam edegelen yazışmalar sonrasında içimi dökmek istiyorum. Öncelikle söylemek istediğim: Bu olay kötü bir olaydır. Hadisenin vahameti nedense çok net kavranmamış olabilir. Ama dinleyicilerle özel yazışmaların da olabileceği bir adresin ele geçirilmesi ve bundan sonra son derece yüzsüz bir şekilde "geri verecektim ne var ki bunda?" tavrı ile cevap verilmesi beni gerçek manada üzdü. Ki kendimi dayanıklı ve sinirleri sağlam insanlardan sayar idim. Bazı programları kullanarak insanların maillerini, sitelerini kıran ve ortada görünmeyen kişilere karşı asla affedici olmak durumunda değilim. Kendimi de bahsedilen şahıslar gibi gizlemeyeceğim. Yerimi, yurdumu, ad ve soyadımı telefonlarımı burada açıklamayı ve her şekilde hodri meydan demeyi tercih ediyorum. Buyrun...

Ahmet Faruk Yağcı
Kars 1962
İç hastalıkları uzmanı
Türkiye hastanesi

gsm: 0505 252 80 44
iş: 0212 314 11 89
mua: 0212 853 15 19

Ayrıca eski adresi listelerinizden silmenizi ve o adresten benim adıma yazışma yapılmaya kalkışılırsa itibar edilmemesini israrla rica ediyorum. Lütfen hesapci.doktor@hotmail.com
adresini listenize ekleyip buradan benimle yazışınız. Bu adrese mail atacak olursanız, güvenlik maksatlı olarak açılmadan silinebileceğini de bilmenizi istiyorum. Bu da hack lenir ise dükkanı kapatırız olur biter. msn dükkanını canım, radyo dükkanını değil.

Sevgiler
Doktor

14 Comments:

At 2:15 PM, Anonymous Anonymous said...

FENA BOZULDUK
Ne denir böylelerine, herkesin malumu. En az doktor kadar sinirlendim ve hırslandım. Buna rağmen itidalli yazmağa çalışıyorum.
En fazla garipsediğim durumsa destekçi rolünü oynayan arkadaşın tavrı, konuştum kötü niyetli değilllermiş, zaten vereceklermiş, ders olsun onlara falan filan ...
Herşeyden önce bu yapılan, doktora yada hesapçıya karşı değil, bir topluluğa karşı işlenmiş cürümdür. Bu programın dinleyicisi olan herkese karşı işlenmiş aleni bir TERBİYESİZLİKTİR. Ders olacak bi durumda yok, ders vermeğe meraklı iseniz buyrun mikrofon orda klavye önünüzde anti tezlerinizle doktoru hesapçıyı çürütün, alkışlayalım sizi seve seve yaparım bunu. Bizim tavrımız hakkı teslim etmekten öte ne manaya çekilirse, çekenin şeciyesini gösterir. Kardeşim beğenerek dinliyor ve katılıyoruz beğenmiyorsanız dinlemeyin katılmayın bu kadar. Öyle farklı triplere girerek derin hesaplar yapmanın anlamı ne. Bu öfke niye !
SÖZÜM DOKTORA
Doktor, yok abicim ya olur mu şimdi gerekirse msn yi kapatırız demek. Bize yakışır mı ! delikanlılık öldümü ya ! Ne msn den geçeriz ne de adresten, sonuna kadar interaktif kalacağız de de rahatlayalım. MAZHAR

 
At 11:58 PM, Anonymous Anonymous said...

Doktorum hesabını hemen alayım bu net teroristinin elinden ayrica ona ait ne varsa hackliyeyim sen yeter ki iste, eğer gücü yetiyorsa beni hack lesin de goreyim her turlü sanal savaşa hazırım Adadan bey buyur gel Mail : isomik@yahoo.com

 
At 1:11 AM, Anonymous Anonymous said...

Mazhar senin herşeye maydonos olmanda beni geriyor doğrusu beğenmiyoruz yada beğeniyoruz dinliyoruz ama sen herşeye bulaşma bence pardon yani .^^Fiko Erzurum^^

 
At 2:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Hocam bu şekilde özel bilgilerini verip her şekilde hodri meydan cümlesi senin klasında bir kişiye yakışmıyor doktorum lütfen,muhatap olmayınız Orhan.

 
At 2:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Antisosyal kişilikler doktor!a karşı kutsal bir ittifak kumuşlar ,hayırlı uğurlu olsun!
Sevgili Doktor, lütfen bu net böceklerinin canınızı sıkmalarına izin vermeyin.
ALTININ DEĞERİNİ SARRAF BİLİR,HURDACILAR DEĞİL. Belgin

 
At 3:01 AM, Anonymous Anonymous said...

Teknolojik magandalara bu kadar prim vermek gereksiz bence.Ne diye bizi kasmalarına izin veriyoruz ki.Durmayalım üzerinde yahu.Bu kadar, adam muamelesi gördükleri yetmiyor mu.Konuyu değiştirsek fena olmayacak.Tüm radyo dostlarına selamlar, sevgiler olsun.FADİMEGÜL.

 
At 5:34 AM, Anonymous Anonymous said...

Mazhar şakşakçısı iyi dinle,
destekçi rolünü oynama filan yok. Bizzat destek var. Biz, sizler gibi, toktor & fesatçı gibi, rol yapmayız. Harbi adamız. Hem şirket filan da nerden çıktı, iyi senaryo yazıyorsunuz. Tıpkı bu 3. dünya ülkesinin karanlık geleceğini, gerek programda, gerekse çeşitli platformlarda, allayıp pullayıp, gariban yurdum insanını uyuttuğunuz, afyonladığınız gibi. Nası olsa sizin tuzunuz kuru, geride kalanlar umurunuzda mı? Aşağıla, azarla, kibirlen. Biraz dişli biri çıktı mı karşına, hattan düşür (ki yaşadık) olsun bitsin. Ondan sonra şartlar eşitmiş gibi hodri meydan de, sahte kabadayılık yap. Yok öğle yağma, yenildiniz, yenilgiyi kabul edeceksin, bükemediğin eli öpeceksin.

 
At 5:46 AM, Anonymous Anonymous said...

Olayların bu hale gelmesi benim için ar oldu herkesten özür dilerim bu blogda imzasız mesajım yok bilginize camiadan özür diliyorum artık beni mazur görsenizde görmesenizde hesabın şifresini ve özrümü doktor beye ilettim kusuruma bakmayın haddimi aştım herkesi sağ duyuya davet etmek istiyorum yüzüm yok ama ...ABADAN

 
At 8:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Anladığım kadarıyla hackci abadan kişilik olarak biraz ezik fakat düşünebilen pişamn olabilen ve özür dileyebilen insan hasletlerine de sahip kendisine tavsiyem yetenek ve becerilerini bu güzel memleket için milletimiz için geliştirsin kullansın ve yararlı olsun ,doktor bey sizde kendinize yakışanı yaparsınız eminim fakat müdahil üçüncü şahıslar lütfen sizde ortamı dahada germek için çalışmayın iki tarafın kullandığından da koyu kelimeler kullanarak olayı körüklemeyin lütfen ayrıca hatırlatmakta fayda var kibriya Allahu Tealaya aittir bizler sadece kuluz,birbirimizi sevelim sevmesekte saygı duyalım mazur görelim affedelim ki bizlerde affa ihtiyaç duyacağımız günde affedilmeyi umabilelim.Selamlarımla hoşçakalın "KIBRISLI CEMAL"

 
At 8:12 AM, Blogger doktor yagci said...

Kıbrıslı cemal:
Allah Razı olsun. Sıvas yöresi söylenişi ile: AĞZIN BAL YİSİN!
Sevgilerimle.
Doktor

 
At 10:13 AM, Anonymous Anonymous said...

Abadan isimli vatandaşın işlediği fiilden dolayı özür dileyip, hak sahiplerine hakkı teslim etmesi insaf ehli olduğuna delalet eder. İşlenen suçu beğenmesem de özrünü bütün camiadan dilemesi memnuniyet verici.
Konu düşmüştür.
Şahsıma yapılan eleştirileri cevaplamakla yetineceğim. Erzurumlu fiko, maydanos değil maydanoz deme yoluna gitmeyeceğim. Burası özel bir bölge kamusal alan değil, geriliyorsan Mazhar’ın yazdıklarını okumazsın olur biter. Cebir ve zor yok beğendiğini oku kardeşim. Karışıp karışmamak benim şahsi tercihim arzu ettiğim mevzulara karışır, arzu etmediklerime karışmam. Aynı senin yaptığın gibi.
Destekçi arkadaş, haklısın galiba, sen rol yapmıyorsun sahiden kin güdüyorsun. Şakşakçı demene kızmıyorum alkışlamakdan gelir beğendiklerimi pervasızca desteklerim. Eee sonuç olarak yenilmediğimize göre artık bilek öpmek de sana düşüyor. Selamlar Mazhar

 
At 10:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Hay ağzına sağlık Mazhar kardeş.
TİNTİN

 
At 4:10 AM, Anonymous Anonymous said...

Seni adam zannetmiştim adaban dönek bir soytarıymışsın,etek gide gez bundan sonra bu kadar çabuk dönecen niye ortaya çıktın zavallı yaratık ,ama hasan amca diye mesengere koyduğun çiçekli resim muhteşemdi hakkını vermek gerek, .: KOSOVALI :.

 
At 1:54 PM, Anonymous Anonymous said...

böyle olmamalıydı.ne diye bu gerginlik?lütfen kimse kimseyi üzmesin.LÜTFEN!

 

Post a Comment

<< Home

Mesothelioma Asbestos, Mesothelioma Cancer, Malignant Mesothelioma, Mesothelioma Attorney.
Mesothelioma