doktor&hesapci

TGRT-FM de Cuma günleri saat 20.00 civarlarında yayına giren programın paralelinde fikir alışverişi için yapılmış bir blog dur. Yorumlarınızı bırakmakta nazlanmayın.

Thursday, May 18, 2006

18 Mayıs 2005..Ara muhabbet

Malumunuz geçen hafta programda mevcut değildim. İlim irfan meseleleri ile alakalı olarak güzide başkentimizin güzide bir büyük otelinde Hepatoloji kongresindeydim. Bu kongreler hem ilme mütemayil bünyeleri tatmin eder hem de lüks otelde konaklayıp gezme ihtiyacını karşılar. Bu sebeple de Antalya yöresinde olanları tercih edilir. Bizimkisi az gariban, katılımcısı az ve lakin faidesi çok bir kongreydi.

12 Mayıs akşamı programa telefon ile katıldım. Söyleyecek pek bir şeyim yoktu. Üstelik de memlekette konuşulacak fazla bir durum da yoktu. Sokaktaydım. Kızılay'da bir ara sokak. Karşımda da bir taksi durağı. Hesapçı ile konuşurken de karşıdaki bir apartmanda asılı afişten bahsettim. Telefonu kapadıktan sonra taksi durağından bir şoför arkadaş hızla yanıma geldi. "Abi o doktor sen misin ya?" dedi. "Sıramın gelmesini beklerken sizin programı dinliyordum, sen de bizim sokaktan bahsedince fırladım geldim" diye devam etti. Ayaküstü muhabbet ettik. Ankaralı taksi şoförleri arasında da çokça dinlendiğimizi öğrenip mutlandık.

Bu haftaya dair.
1. Programda Laz bakkal olacak.
2. Günceli inceden konuşacağız.
a. Fincancı katırlarına dikkat ederek
b. Neşemizi kaybetmeden
3. Bazı şeyleri inatla es geçeceğiz. Şimdi tutup da bu hadiseler 28 şubat süreci üzerine gazetecilerin açıklamalarından sonra başladı dersek olur mu? Olmaz. Demeyeceğiz.
4. Kimseyi korkutmayacağız ama asıl korkulacak olanın "herşey yolunda", "piyasalar rahatladi" gibi cümleler kullanmak olduğunu da söyleyeceğiz..

Kısmet olursa tabii..
Doktor

1 Comments:

At 12:16 AM, Anonymous Anonymous said...

doktorum selamlar
Hayalinizdeki cumhurbaskanini okumakicin gelmistik lakin blogda yok gerci iyi de oldu(bakin "de" yi ayri yazdim!) buarada bir cok yorumunuzu kacirmisiz.Okumus olduk.Sessiz sedasiz sadece dinlemedeyiz ama programiniz olmadan yaz nasil gecer onun tasasindayiz.Diger blogdaki yazilarinizin da yenilerini bekliyoruz,uslubunuz,gozlemleriniz cok guzel..Fikirlerinizin,ilhamlarinizin artacagi İyi tatiller diliyoruz...Bursadan sevgiler

 

Post a Comment

<< Home

Mesothelioma Asbestos, Mesothelioma Cancer, Malignant Mesothelioma, Mesothelioma Attorney.
Mesothelioma