doktor&hesapci

TGRT-FM de Cuma günleri saat 20.00 civarlarında yayına giren programın paralelinde fikir alışverişi için yapılmış bir blog dur. Yorumlarınızı bırakmakta nazlanmayın.

Saturday, April 08, 2006

Başlarken

Sevgili dostlar;
Hesapçı ile oturup konuştuk ve her hafta programdan sonra radyoda konuştuklarımız ve konuşmadıklarımız üzerine bir yazı yazmaya karar verdik. Yazdıklarımızı da sizlerle paylaşıp, hem fikirlerinizi almak hem de radyo programını dinamik hale getirmek niyetindeyiz. Katılımınızı bekliyoruz..

Unutmayın Her cuma TGRT-FM de saat 19.50 den sonra.

Doktor

2 Comments:

At 10:01 AM, Anonymous Anonymous said...

radyoda yayınızı ailecek dinlioruz. gercekten güzel. tebrikler..

 
At 1:27 PM, Anonymous Anonymous said...

sayın doktor ve hesapci. her hafta cuma gunleri programınızın sessiz ama sadık musterisiyim. sizleri ilgiyle takip ediyorum. ben toplu tasima isiyle ugrasiyorum. genellikle sizin programınızın yayın saatinde calistigim icin sizi arayamıyorum. her hafta gundemle ilgili söyleyecek birseylerim oluyor fakat isim geregi sizi arayamıyorum. bu arada bu haftaki programa birol bey katilmadigi icin cok surukleyici oldu. bunu belirtmeden gecemedim. reklam verenlere ayrica bir mesajim var. reytingleri 13 ile carpmalari gerekiyor. cünkü benimle birlikte 13 kisi daha sizin programinizi dinliyor. simdilik yazacaklarim bu kadar. sizlere basarilar dilerim.
METİN ÖZKAN

 

Post a Comment

<< Home

Mesothelioma Asbestos, Mesothelioma Cancer, Malignant Mesothelioma, Mesothelioma Attorney.
Mesothelioma