doktor&hesapci

TGRT-FM de Cuma günleri saat 20.00 civarlarında yayına giren programın paralelinde fikir alışverişi için yapılmış bir blog dur. Yorumlarınızı bırakmakta nazlanmayın.

Friday, May 05, 2006

5 Mayıs 2006-Laz bakkal beni utandırdı

Laz Ali:
İnsan bu kadar mı efendi olur? Bu kadar mı saygılı ve güzel konuşur. Hani eşyanın tabiatına aykırı. Güzel takım elbisesi, parlak kravatı, tel cerceve gözlükleri ile ve işadamı ağırlığı ile laz Ali' den dün akşam çok memnundum.

Bu programda değişik bir teknik denedim. Arka arkaya sıralanan kelimeler ve bunların akla getirdikleri. Eh zamanla dinleyicileri de bu şekil sorulara alıştırma durumumuz olacak. Akşamki denememizde "Demirel, türban, Arabistan, dokuzuncu, hırs" kelimelerini sıraladım. Benim ilk aklıma gelen kelime "yeter!" olurken, laz Ali nin aklına gelen ilk kelime de "fosil" oldu.

Konuşulanlar:

Anadol kullanıcıları ile olan muhabbetimi anlattım. Bitişik blogdaki "Anadol Tarikatı" yazısını okuyunuz. Okutunuz.

Bülent Arınç için: Diksiyonu, artikülasyonu böylesine düzgün konuşan adam az bulunur diyerek giriş yaptım ve devamında da "ama çok sıkıcı" dedim. Evet böyle bir takım insanlar var. Bir başka önemli örnek de Zülfü Livaneli. Öylesine donanımlı, öylesine güzel bir insan. Müzik, edebiyat, şiir, film yapımcılığı, köşe yazarlığı, diplomasi ondan sorulur. Ama heyhat adam cok sıkıcı ve hüzün verici. Bülent Arınç da dosyasını düzgün hazırlamış ve ne zaman sesini yükseltip, ne zaman alçaltacağını bile kararlaştırmış, kaşlarını kaldırma anlarını bile planlamış bir hatip edasıyla ve olanca düzgünlüğü ile bana sıkıntı veriyor. Üzgünüm...

Memleketin askeri-siyasi bir kriz ya da yeni bir dönem içerisine girebileceğini konuştuk. Başbakan ve etrafındakilerin giderek hırçınlaşmalarının görüntüyü bozduğunu, tabii ki usulü dairesinde anlattık. Hırçınlaşma ve alınan tepkilerin iktidarı negatif sarmala sokabilmesinin ve bir "şok seçim" kararı almasının sürpriz olmalayacağından da bahsettik. Eh bu konuda "usta" ile de iddiamız var. Bu sene içinde seçim olursa ve bir sene sürede petrol fiyatları 100 doları bulursa beni gönülden tebrik edecek. Sen de oldun evlat diyecek.

Usta: O bir gönül insanı. Yazılarımı okuyan, programları dakika dakika dinleyen, hatta bazı programların cd sini isteyip tekraren dinleyen, yanlışları düzelten, kafasına uymayanları söyleyen kişi. Biraz koruyucu melek, biraz da acımasız eleştirmen. Eh frene basma, gaza basma anlarını tayin etmede de en büyük destek. Kimi zaman da camdan bağırıp "terli terli program yapma evladım, programda soğuk su içme yavrum" diyen kişi..Hürmetlerimizi sunuyoruz.

Laz Ali ye uyumu, Usta ya yakın takibi, dinleyicilere gayretleri için teşekkürler ediyoruz..

haftaya da buyrun..
doktor

2 Comments:

At 2:38 PM, Blogger doktor yagci said...

Rustusever in mesajını görmek de beni ziyadesi ile memnun etti. Gecenin bu saatinde bir dosttan iz bulup "seviliyorum be!" diyerek şımarmama yol açtı. Doktor

 
At 12:28 PM, Anonymous Anonymous said...

12 Mayıs daki programı hesapçı çok iyi idare etti. Fakat hesapçı da bizde tussuz aşa talim formatından ileri gidemedik.

 

Post a Comment

<< Home

Mesothelioma Asbestos, Mesothelioma Cancer, Malignant Mesothelioma, Mesothelioma Attorney.
Mesothelioma